Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну.
Політика повернення Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо товар, не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, сколів, потертостей, слідів відкриття, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію) В Україні на повернення косметики існують законодавчі обмеження. На підставі Закону про захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р вся парфюмерно-косметична продукція входить до переліку товарів належної якості, які не можуть бути повернуті в магазин будь-то онлайн або оффлайн. Для косметики це абсолютно виправдано. По-перше, косметичні засоби мають певні умови і правила зберігання, а особливо професійна косметика, оскільки така косметика має в своєму складі активні природні компоненти. І таке правило, що косметика не може бути повернута, в першу чергу, захищає споживача від непередбачених випадків, коли продавець, якби мав право приймати повернення, не міг би гарантувати новому покупцеві якість зберігання, тому що продавець не знає, в яких умовах попередній покупець містив цю косметику. По-друге, такий закон захищає споживача від різного роду шахрайства! У разі виявлення проблем із замовленням в першу чергу просимо зв’язатися з нами по електронній пошті shop@vitasan.com.ua . Наші співробітники обов’язково докладуть максимум зусиль аби допомогти Вам.